ویژگی های حرف آخر چیست

خصوصیات و ویژگی تدریسی محصولات حرف آخر چیست؟

خصوصیات تدریسی محصولات حرف آخر و سبک تدریسی پکیج های این موسسه یکی از موضوعات مهم می باشد، که باید به بررسی آن پرداخت. شناخت ویژگی ها و سبک تدریسی که اساتید و دبیران این موسسه به کار میبرند، برای دانش آموزانی که قصد خرید و استفاده از محصولات این موسسه را دارند بسیار مهم می باشد. به این خاطر در ادامه این مطلب از سایت حرف آخر به بررسی تمامی ویژگی های آموزشی پکیج های حرف آخر می پردازیم، تا اطلاعات کامل و جامعی را در اختیار شما قرار دهیم. هر کدام از محصولات این موسسه توسط یک دبیر مجرب و با سواد و با خصوصیات بسیار جذابی تدریس شده اند تا دانش آموزان بتوانند با استفاده از آنها مباحث مختلف را یاد بگیرند، به این خاطر شناخت آنها خالی از لطف نیست.

ویژگی های آموزشی پکیج های موسسه حرف آخر

امروزه به دلیل سخت شدن کنکور و وجود داوطلبان بسیار زیاد، قبولی در رشته ها و دانشگاه های پر طرفدار یک مقدار دشوار شده است. به این خاطر استفاده از محصولات آموزشی کنکوری با کیفیت و باارزش، که بتواند نیاز های آموزشی دانش آموزان را برطرف کند از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. زیرا دانش آموزان عزیز می توانند با استفاده از این محصولات با کیفیت مباحث و دروس مختلف کنکوری را یاد بگیرند، و در کنکور سراسری به سوالات ترکیبی و سخت نیز پاسخ دهند. به این خاطر شما باید به دنبال یک محصول بسیار ارزشمند باشید که موفقیت شما را تضمین کند.

در این میان موسسه کنکوری حرف آخر به عنوان برترین و معروف ترین موسسه نشر دیجیتال کنکور در ایران شناخته می شود. این موسسه توسط استاد عبدالرضا منتظری تاسیس شده است و توانسته است به ارائه محصولات آموزشی بسیار با کیفیتی بپردازد. به این صورت که این موسسه با جمع آوری اساتید و دبیران مجرب در سطح ایران، توانسته برای هر درس کنکوری پکیج های آموزشی با کیفیتی را تهیه و عرضه کند. که هر کدام از این محصولات نیز دارای خصوصیات آموزشی و تدریسی بسیار خاص و جذابی هستند.

چرا حرف آخر خوب است بررسی خصوصیات محصولات و اساتید موسسه

اطلاعاتی درباره موسسه حرف آخر

قبل از اینکه ما به بررسی خصوصیات تدریس محصولات کنکوری این موسسه بپردازیم، به ارائه اطلاعاتی درباره چگونگی تاسیس و پیشرفت این موسسه می پردازیم. موسسه کنکوری حرف آخر در سال ۱۳۹۱ توسط عبدالرضا منتظری دبیر ریاضی تاسیس شده است. این موسسه توانست بعد از مدت کوتاهی با جذب دبیران محبوب و مجرب به عرضه انواع پکیج های کنکوری، با استفاده از متد و تکنیک آموزشی مختلف بپردازد. تا داوطلبان کنکوری که در یادگیری و پاسخگویی به سوالات دروس مختلف کنکوری مشکل دارند، بتوانند با خیال راحت از این محصولات با کیفیت استفاده کنند.

همچنین اساتید موسسه و استاد منتظری برای تکمیل محصولات و بالا بردن ارزش موسسه به طراحی و ارائه برنامه های مطالعاتی منظم در کنار این محصولات پرداختند. تا از این طریق قدم به قدم دانش آموزان را تا روز کنکور همراهی و کمک کنند. البته شما برای آشنایی بیشتر با این موسسه می توانید به مطالعه مطلب نقد موسسه حرف آخر بپردازید، و اطلاعات جامعی را به دست بیاورید.

خصوصیات آموزشی پکیج های کنکوری حرف آخر

برای درک بهتر مباحث کنکوری دروس مختلف دانش آموزان باید از سبک سنتی و قدیمی آموزش مدارس فاصله بگیرند. و خود را با چالش های جدید و بهتری که باعث فعال شدن مغز و دانش آنها می شود، درگیر کنند. به این خاطر موسسه ما و دبیران محترم ان برای بالا بردن کیفیت و ارزش محصولات خود، سبک تدریس قدیمی باب شده در مدارس را حذف کردند. و از چند روش و متد آموزشی نوین و جدید، که باعث انقلابی در زمینه یادگیری مباحث کنکور شده است استفاده کردند.

تا دانش آموزان عزیز از این طریق بتوانند دروس مختلف کنکوری را یاد بگیرند و خود را برای پاسخگویی به هر نوع سوال سخت و ترکیبی آماده کنند. به این خاطر در ادامه به صورت دقیق و جامع به بررسی خصوصیات تدریسی محصولات این موسسه می پردازیم، تا شما بیشتر با آنها آشنا شوید.

استفاده از پویانمایی و تصویرسازی

طبق تحقیقاتی که انجام شده است حافظه تصویری انسان بسیار قوی می باشد، به صورتی که شما با حافظه تصویری قادر هستید تا مطالب مختلف را بهتر یاد بگیرید،و همچنین این مطالب را مدت زمان طولانی در حافظه خود نگه دارید. به این خاطر دبیران موسسه حرف آخر برای تدریس مباحث مختلف درسی از پویانمایی و انیمیشن سازی استفاده کرده اند. تا از این طریق بتوانند نیم کره سمت راست مغز دانش آموزان را که جایگاه حافظه تصویری می باشد را فعال کنند. و این عزیزان بتوانند مباحث مختلف کنکوری را زودتر یاد بگیرند، و این مباحث را مدت زمان طولانی در حافظه خود نگه دارند.

استفاده از الگو و نقشه راه

یکی دیگر از خصوصیات تدریس محصولات کنکوری این موسسه استفاده از نقشه راه و الگو می باشد. به این صورت که اساتید موسسه برای دروس مختلف مانند ریاضی، فیزیک، شیمی، عربی … تمامی فرمول و قواعد سخت و زیاد را حذف کرده اند، و از چند الگو و نقشه راه جامع استفاده کرده اند. تا با این روش دانش آموزان عزیز بتوانند مباحث مختلف کنکوری را یاد بگیرند، و در روز کنکور نیز به راحتی و بدون مشکل به هر نوع سوال سخت و ترکیبی پاسخ دهند.

ویژگی های تدریسی محصولات حرف آخر

ارائه برنامه مطالعاتی منظم و دقیق

داشتن برنامه مطالعاتی دقیق و منظم که بتواند، تمامی وقت و زمان مطالعه داوطلب کنکوری را بر طرف کند، از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار می باشد. به این خاطر همراه با هر پکیج آموزشی یک برنامه مطالعاتی منظم برای دانش آموزان ارسال خواهد شد. تا این عزیزان بتوانند با استفاده از این برنامه تمام اهداف و وقت مطالعه خود را مشخص و تنظیم نمایند. البته می توانید برای آشنایی بیشتر با این نوع برنامه مطالعاتی به بخش برنامه چهار ماهه حرف آخر یا برنامه هزار ساعته حرف آخر مراجعه کنید، و اطلاعات خوبی را به دست بیاورید.

دادن مشاوره رایگان و اختصاصی به دانش آموزان

داشتن یک مشاور همراه و با تجربه همچون میلاد قربانی مشاور کنکور بر روی نتیجه کنکور بسیار تاثیر گذار خواهد بود. زیرا می تواند با تجربیات خود در زمینه مشاوره در شرایط مختلف روحی و درسی بهترین راهکار ممکن را در اختیار شما بگذارد. به این خاطر موسسه کنکوری حرف آخر برای هر دانش آموز کنکوری که از محصولات او خرید کند، یک مشاور اختصاصی در نظر گرفته است. همچنین شما می توانید با مراجعه به بخش اسامی مشاوران حرف آخر نسبت به انتخاب مشاور دلخواه خود اقدام کنید.

خرید محصولات حرف آخر

با مطالعه مطالب و خصوصیات بالا شما به این فکر افتاده اید، که چگونه نسبت به خرید پکیج های حرف اخر اقدام کنید. برای تهیه و استفاده از این محصولات روش های مختلفی وجود دارد، که به معرفی آنها می پردازیم. در روش اول شما می توانید به صورت آنلاین و از طریق فروشگاه حرف آخر به تهیه محصولات این موسسه بپردازید. همچنین می توانید از طریق مشاوران این موسسه مانند میلاد قربانی به سفارش و استفاده از این محصولات اقدام کنید.

در روش آخر نیز می توانید در بخش ثبت نام در حرف آخر اطلاعات خود را وارد کنید، و مشاوران ما بعد از تعیین سطح با شما تماس خواهند گرفت. شما با این روش می توانید از تخفیفهای ما نیز برخوردار شوید، و به تمام منابع کنکوری در کوتاه ترین زمان ممکن دسترسی داشته باشید.

مقاله خصوصیات و ویژگی پکیج های حرف آخر کاملترین مطلب در این باره می باشد، که ما به صورت دقیق و اختصاصی به ارائه ان پرداختیم. تا دانش آموزانی که قصد تهیه و استفاده از این محصولات را دارند بیشتر با آن آشنا شوند. و بتوانند با خیالی راحت و آسوده دست به تهیه و استفاده از آن بزنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.