شرکت در قرعه کشی موسسه حرف آخر

قرعه کشی حرف آخر همراه با نحوه ثبت نام و اسامی برندگان

قرعه کشی حرف آخر برای ارائه چندین جایزه مختلف برگزار می شود. اگر می خواهید از محصولات رایگان استفاده کنید قرعه کشی موسسه و چگونگی شرکت در قرعه کشی و اعلام برندگان شرکت کننده یکی از مقالات و مطالب بسیار مهمی می باشد. در این بخش به ارائه اطلاعاتی در این باره بپردازیم. یکی از کارهای خوب و تشویقی که این موسسه برای دانش آموزان کنکوری انجام می دهد، عرضه انواع محصولات کنکوری به صورت قرعه کشی می باشد. به این خاطر ما در این بخش از سایت رسمی حرف آخر به معرفی محصولاتی خواهیم پرداخت، که شما می توانید به صورت قرعه کشی از موسسه ما دریافت کنید. و با داشتن آنها به بهترین شکل ممکن بتوانید مباحث مختلف کنکوری را یاد بگیرید، و خود را برای کنکور سراسری آماده کنید.

چگونه در قرعه کشی حرف آخر شرکت کنیم

یکی از روش هایی که باعث محبوبیت موسسه حرف آخر در میان داوطلبان کنکوری شده است، ارائه خدمات کنکوری و آموزشی بسیار متنوع می باشد. یکی از این خدمات قرعه کشی محصولات مختلف در بین کسانیکه می باشد که قصد خرید و استفاده از محصولات ما را دارند. به این صورت یک یک نوع محصول و پکیج خاص در یک دوره زمانی به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت. تا این عزیزان بتوانند با دیدن این پکیج علاوه بر آشنایی بیشتر با پکیج های آموزشی ما به اطلاعات کنکوری بسیار خوبی نیز دست پیدا کنند.

در این بازه زمانی نیز محصولات مختلفی در فهرست قرعه کشی قرار گرفته اند، تا به صورت رندم و قرعه کشی در اختیار دانش آموزان قرار بگیرند. البته در بعضی از مواقع ما برای اینکه عدالت آموزشی را رعایت کنیم، به تمام عزیزانی که در بخش ثبت نام در حرف اخر اطلاعات خود را وارد می کنند. یا عزیزانی که با مشاوران ما تماس می گیرند این محصولات را به صورت رایگان در اختیارشان قرار خواهیم داد.

جوایز قرعه کشی حرف آخر

آبا محصولات قرعه کشی با کیفیت هستند؟

سوالی که ممکن است شما با آن روبرو شوید و در ذهنتان ایجاد شود این نکته است که محصولات قرعه کشی حرف آخر با کیفیت هستند؟. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که تمامی محصولات این موسسه از کیفیت تدریسی بسیار بالایی برخوردار هستند. و همه آنها با استفاده از سبک تدریس نوین و بسیار جدید تهیه و تدریس شده اند، تا از این طریق دانش آموزان بتوانند مباحث مختلف کنکوری را یاد بگیرند. البته شما می توانید برای اطلاع از کیفیت تدریس محصولات مختلف ما مقاله و مطلب خصوصیات تدریس پکیج های حرف آخر را مطالعه کنید، و از این طریق بهتر با محصولات ما آشنا شوید.

محصولات مختلف قرعه کشی حرف آخر

در حال حاضر دو پکیج و محصول بسیار خوب و الی به صورت رایگان توسط این موسسه عرضه می شود، که در ادامه به معرفی جزئی آنها خواهیم پرداخت. در نظر داشته باشید این محصولات به صورت رایگان در اختیار داوطلبان کنکوری قرار می گیرد، و آنها باید فقط هزینه ارسال پستی آن را به شماره کارت عبدالرضا منتظری واریز کنند. تا از این طریق مشاوران ما در اسرع وقت محصولات را برای شما ارسال کنند، و شما بتوانید در زمان کوتاهی این محصولات را دریافت کنید و استفاده کنید.

قرعه کشی برای هفت الگوی طلایی

یکی از محصولاتی که از طریق قرعه کشی و به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد، هفت الگوی طلایی می باشد. این پکیج شامل محاسبات پایه نیز می باشد که شما می توانید برای یادگیری مباحث مختلف از آن استفاده کنید. همچنین در این پکیج چند الگوی طلایی برای یادگیری مباحث و فصل های زیست شناسی گنجانده شده است، تا دانش آموزان عزیز بتوانند به راحتی زیست را یاد بگیرند، و در روز کنکور به راحتی به هر نوع سوالی پاسخ دهند.

قرعه کشی برای ۵ روز با حرف آخر

۵ روز با حرف آخر یکی دیگر از محصولات و پکیج های آموزشی هدیه موسسه ما می باشد. این محصول نیز شامل خصوصیاتی می باشد، که شما با استفاده از ان می توانید مباحث مختلف کنکوری را یاد بگیرید. این محصول نیز شامل تدریس و آزمونک های مختلف و یک آزمون جامع می باشد، که شما با استفاده از آن می توانید ۲۰ درصد از مباحث دروس مختلف کنکوری را یاد بگیرید.

برندگان قرعه کشی موسسه کنکور حرف آخر

ثبت نام در قرعه کشی حرف آخر

در این بخش ما قسمتی را قرار دادیم که شما می توانید با ثبت اطلاعات و عضویت در سایت در قرعه کشی ماهیانه و هفتگی ما شرکت کنید. تا از این طریق در صورت برنده شدن مشاوران ما با شما تماس بگیرند، و پکیج های با کیفیت را برای شما ارسال کنند. البته در این میان شما می توانید با شماره های درج شده در بخش مشاوره رایگان کنکور تماس بگیرید، و با ارتباط با مشاورین ما در قرعه کشی جذاب ما شرکت کنید. البته می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره با میلاد قربانی مشاور ارشد کنکور نیز در ارتباط باشید، و اطلاعات کاملی را دریافت کنید.

در این مطلب قرعه کشی حرف آخر ما به صورت دقیق تمامی اطلاعات مربوط به این موضوع را همانند جایزه محصولات قرعه کشی و چگونگی ثبت نام در قرعه کشی را مورد بررسی قرار دادیم. لیست نام برندگان در همین بخش جهت بررسی و مشاهده قرار داده خواهد شد. تا با ارائه کامل اطلاعاتی در این باره دانش آموزان بهتر و بیشتر با این خدمات کنکوری آشنا شوند.

1 پاسخ
  1. پشتیبانی موسسه
    پشتیبانی موسسه گفته:

    دانش آموزان عزیز توجه داشته باشید که شما تنها از طریق ارسال پیامک به شماره موبایلی که در پایین سایت قرار داده شده یا اینکه از طریق صفحه ثبت نام که لینک آن در پایین سایت هست می توانید به راحتی در قرعه کشی موسسه شرکت کنید.
    پس یا یک پیامک ارسال کنید و یا از طریق بخش عضویت اطلاعات خود را ثبت کنید.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.