برنامه حرف آخر به همراه دفتر برنامه ریزی و برنامه مطالعاتی کنکور امسال با دانلود رایگان

برنامه حرف آخر برای کنکور ۱۴۰۰ و برنامه ریزی ۹۹ و ۱۴۰۱

برنامه حرف آخر برای کنکور ۱۴۰۰ یکی از مقالات و موضوعات بسیار مهمی می باشد، که ما در این بخش از سایت حرف آخر به بررسی و تحلیل آن خواهیم پرداخت تا اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهیم. کنکور سال ۴۰۰ با تمامی کنکورهایی که در چندین سال اخیر برگزار شده است، دارای تفاوت هایی می باشد. به این خاطر دانش آموزانی که به دنبال کسب نتایج عالی و قبولی در بهترین رشته های هستند، باید به نحو احسنت خود را برای شرکت در آن آماده و مهیا کنند. در این میان موسسه حرف آخر برای کنکور سراسری ۱۴۰۰ برنامه جامع و کاملی را در نظر گرفته است، تا دانش آموزان و داوطلبان کنکوری با هر نوع سطحی بتوانند با استفاده از آنها به موفقیت دست پیدا کنند.

برنامه مطالعاتی حرف آخر برای کنکور سال ۱۴۰۰

کنکور همواره یکی از آزمون های بسیار مهم به شمار می رود، که دانش آموزان رشته های مختلف باید در آن شرکت کنند. در حال حاضر کنکور رشته های نظری همچون ریاضی، تجربی و انسانی به دلیل داشتن داوطلبین زیاد، از اهمیت بیشتری برخوردار است. و وجود داوطلبین زیاد باعث شده است تا رقابت بسیار نزدیک و حساسی در این میان به وجود بیاید. و دانش آموزان برای کسب بهترین نتایج و قبولی در رشته های پرطرفدار مانند پزشکی، دندان پزشکی، مهندسی، داروسازی و .. سعی می کنند بهترین نتیجه را از خود به جای بگذارند.

برای موفقیت در کنکور دانش آموزان باید فاکتورهای بسیار مهمی را در نظر داشته باشد، تا بتواند به هدف و خواسته خود دست پیدا کند. در این میان داشتن برنامه با کیفیت و با ارزش که بتواند در هر شرایط و زمانی شما را کمک کند، از اهمیت خیلی زیادی برخوردار است. زیرا با داشتن برنامه شما می توانید تمام وقت و زمان خود را مدیریت کنید و از هدر رفتن زمان مطالعه و یادگیری خود جلوگیری کنید. همچنین با داشتن برنامه دقیق و منظم دانش آموزان می توانند شرایط سخت خود را مدیریت و حل کنند.

البته در این میان کنکور سراسری ۱۴۰۰ دارای خصوصیات و ویژگی های بسیار خاصی می باشد، که با کنکور های سالیان گذشته یک مقدار متفاوت است. به این دلیل ما در ادامه کنکور سال ۱۴۰۰ و کنکور ۱۴۰۱ را به صورت جزئی معرفی و بررسی خواهیم کرد تا اطلاعات نسبتا خوبی را در اختیار شما قرار دهیم.

برنامه مطالعاتی حرف آخر برای کنکور با مشاوره رایگان میلاد قربانی و میلاد نیکپور

کنکور سراسری ۱۴۰۰ چگونه است

همانطور که اطلاع دارید در چند کنکور گذشته کنکور به صورت دو دفترچه ای برگزار می شد. یعنی دانش آموزان نظام جدید و همچنین دانش آموزان نظام قدیم به صورت مجزا در کنکور شرکت می کردند. به این صورت که یک نوع دفترچه سوالات برای نظام جدید و یک نوع دفترچه برای نظام قدیم بر اساس منابع مختلف کنکوری طراحی می شد. اما طبق تصمیماتی که گرفته شده است قرار بر این شده است که در کنکور سال ۱۴۰۰ و کنکور سراسری ۱۴۰۱ یک تغییراتی ایجاد شود، تا دانش آموزان به صورت متمرکز و با هم به رقابت بپردازند.

طبق اطلاعیه ای که سازمان سنجش منتشر کرده است در سال ۴۰۰ دیگر دفترچه سوالات نظام قدیم طراحی و عرضه نمی شود. و تمامی دانش آموزان باید بر اساس منابع کنکوری نظام جدید خود را برای شرکت در کنکور آماده کنند. البته در این میان سوالات و مباحثی در رابطه با حذف کنکور مطرح شده بود که ما در مطلب آیا کنکور حذف می شود؟ به بررسی دقیق آن پرداختیم، تا شما بتوانید با مراجعه به آن اطلاعات دقیق و جامعی را به دست بیاورید.

تاثیر معدل در کنکور سراسری

یکی از مباحث بسیار مهمی که در این میان برای دانش آموزان بسیار اهمیت دارد، و به ان توجه می کنند. تاثیر معدل و سوابق تحصیلی در نتیجه نهایی کنکور است. به این صورت که در کنکور سال ۱۴۰۰ نیز مانند کنکور های قبل تاثیر معدل مثبت است، و این تاثیر به صورت قطعی و مستقیم بر روی نتایج دانش آموزان اعمال نخواهد شد. البته در مقاله تاثیر معدل در کنکور سال ۱۴۰۰ به بررسی دقیق و کامل این موضوع پرداختیم، که شما با مطالعه آن می توانید به اطلاعات بسیار خوبی در این رابطه دست پیدا کنید.

برنامه حرف آخر برای دانش آموزان کنکور سراسری ۱۴۰۰

موسسه کنکوری حرف آخر همواره در هر سال و برای داوطلبین کنکوری محصولات و خدمات مختلفی ارائه می دهند، تا دانش آموزان بتوانند به بهترین شکل ممکن خود را مهیای شرکت در کنکور کنند. در این بین برای سال ۱۴۰۰ نیز این موسسه برنامه مطالعاتی خوب و جذابی را برای داوطلبان کنکوری در نظر گرفته است. که دانش آموزان بتوانند با استفاده از آنها به بهترین شکل ممکن مباحث کنکوری را یاد بگیرند، و نتایج عالی و خوبی را به دست بیاورند.

دانلود برنامه حرف آخر برای کنکور 1400 و کنکور 1401

برنامه ۱۰۰۰ ساعته

یکی از محصولات و برنامه مطالعاتی بسیار جامعی که دانش آموزان می توانند، با خیال راحت از آن استفاده کنند. برنامه ۱۰۰۰ ساعته حرف آخر می باشد، که دارای خصوصیات و ویژگی های بسیار خاصی و جذابی می باشد. این محصول اغلب همراه با محصولات جامع و پکیج کامل حرف آخر برای داوطلبان کنکوری ارسال خواهد شد. تا آنان بتوانند با استفاده از این محصول به بهترین برنامه مطالعاتی ممکن دست پیدا کنند، در این برنامه بسیار خوب تمامی اطلاعات مرتبط با زمان مطالعه و یادگیری مباحث درسی، زمان جمع بندی و مرور و … نیز گنجانده شده است. تا دانش آموزان عزیز در استفاده از این محصول بسیار خوب دچار مشکل نشوند.

برنامه ۴ ماهه

یکی دیگر از برنامه های مطالعاتی کنکور که بسیار جامع و کامل می باشد، برنامه ۴ ماهه موسسه حرف آخر می باشد. این محصول نیز همراه با پکیج های مختلف آموزشی این موسسه برای داوطلبان کنکوری ارسال خواهد شد، تا عزیزانی که نتوانستند در زمان مناسب و دقیق به مطالعه مباحث مختلف کنکوری بپردازند. با این برنامه فشرده و جامع در طول چهار ماه تمامی مباحث مهم کنکوری را مطالعه کنند و بتوانند در کنکور سراسری به نتایج بسیار خوبی دست پیدا کنند. البته شما می توانید برای شناخت بهتر این برنامه با مشاوران بسیار مجرب ما تماس بگیرید و از راهنمایی آنها استفاده کنید.

منابع آموزشی حرف آخر برای کنکور ۱۴۰۰

موسسه ما برای کنکور ۱۴۰۰ نیز به ارائه محصولات آموزشی بسیار متنوع و جذابی می پردازد، تا دانش آموزان بتوانند با خیال راحت از این محصولات استفاده کنند. به این صورت که ما برای زمان های مختلف پکیج های آموزشی بسیار خوب و جامعی را در نظر گرفته ایم، برای زمان یادگیری مباحث مختلف شما می توانید از محصولات کامل ما استفاده کنید. برای زمان مرور و جمع بندی می توانید از پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر استفاده کنید و برای تعیین سطح خود می توانید از آزمون های جامع ما بهره ببرید.

البته هر کدام از این محصولات و پکیج های کنکوری دارای خصوصیات و ویژگی های آموزشی بسیار خاصی هستند. البته ما در مقاله نقد موسسه حرف آخر به بررسی تمامی خصوصیات آموزشی این موسسه و محصولات آن پرداخته ایم. که شما می توانید با مطالعه این مقاله بیشتر با محصولات و خصوصیات آموزشی محصولات این موسسه آشنا شوید.

برنامه حرف آخر کنکور

مشاوره تحصیلی اختصاصی برای کنکور امسال

یکی از خدمات بسیار کاربردی که موسسه ما برای کمک به دانش آموزان ارائه می کند، مشاوره رایگان حرف آخر است. که برای هر دانش آموز و داوطلب کنکوری یک مشاور اختصاصی در نظر میگیرد، تا آنها بتوانند با استفاده از تجربیات این مشاور به بهترین شکل ممکن مهیای و آماده شرکت در کنکور سراسری شوند. البته در مطلب اهمیت مشاوره در کنکور سراسری ما به بررسی تمامی خصوصیات یک مشاور خوب و مجرب پرداختیم، تا شما بتوانید از این طریق بتوانید اهمیت استفاده از مشاور را بدانید و با یک انتخاب درست بتوانید موفقیت خود را تضمین کنید.

البته شما می توانید از طریق روش های مختلف با مشاوران این موسسه در ارتباط باشید. در روش اول می توانید با تماس با شماره های مندرج بر روی سایت با میلاد قربانی مشاور ارشد موسسه حرف آخر در ارتباط باشید. همچنین در روش دیگر می توانید با مراجعه با مطلب ثبت نام در حرف اخر اطلاعات تحصیلی و شخصی خود را وارد کنید، تا مشاوران بعد از مطالعه این اطلاعات با شما دانش آموزان تماس بگیرند.

آیا می توان با حرف آخر در کنکور به موفقیت رسید

سوال و پرسشی که اغلب دانش آموزان با آن روبرو هستند، این مسئله است که آیا می توان با حرف آخر در کنکور ۱۴۰۰ به موفقیت رسید؟. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که در حال حاضر حرف آخر به عنوان معتبرترین موسسه نشر دیجیتال در ایران شناخته می شود، که به عرضه انواع محصولات کنکوری می پردازد. کیفیت محصولات آن نیز به گونه ای می باشد که هر نوع دانش آموزشی با هر نوع سطح تحصیلی می تواند از آنها استفاده کند. به این خاطر اگر شما به دنبال کسب بهترین رتبه و نتیجه ممکن هستید ما محصولات و پکیج های این موسسه را به شما معرفی می کنیم.

در این مقاله و مطلب برنامه حرف آخر برای کنکور ۱۴۰۰ ما تمامی اهدافی که این موسسه دنبال میکند، را به صورت دقیق معرفی کردیم. تا دانش آموزان و داوطلبان کنکوری که به دنبال شناخت بیشتر این موسسه و برنامه های آن بودند بتوانند با مطالعه این مطلب به شناخت خوبی در این باره دست پیدا کنند. همانطور که اشاره کردیم در در رابطه با نکات و برنامه کنکور ۱۴۰۱ اشاره مختصری داشتیم که در آینده این صفحه برای سال جدید بروزرسانی خواهد شد.

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.