تفاوت پروژه 100 روزه حرف آخر با پکیج صفر تا صد

تفاوت پکیج صفر تا صد با پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر

تفاوت پروژه ۶۰۴۰ با پکیج صفر تا صد حرف آخر یکی دیگر از مقالاتی می باشد، که ما برای بالا بردن اطلاعات شما دانش آموزان به ارائه ان می پردازیم. موسسه کنکوری ما برای کمک به دانش آموزان و داوطلبان کنکوری دست به عرضه انواع پکیج های آموزشی زده است، تا داوطلبان کنکوری بتوانند بر اساس نیاز خود از این محصولات استفاده کنند. اما در این میان سوالاتی برای آنها پیش آمده که تفاوت پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر با پکیج صفر تا صد حرف آخر چیست. به این خاطر در این بخش از فروشگاه حرف آخر ما به بررسی موضوع تفاوت پروژه ۶۰۴۰ با صفر تا صد حرف آخر می پردازیم، تا اطلاعات جامعی را در اختیار شما قرار دهیم.

تفاوت پروژه ۶۰۴۰ با صفر تا صد حرف آخر

موسسه حرف آخر به عنوان برترین موسسه و مرکز نشر دیجیتال کنکوری در سطح ایران شناخته می شود. این موسسه توانسته است با شناخت نیاز های آموزشی داوطلبان کنکوری دست به تهیه و ارائه پکیج های کمک آموزشی متفاوتی بزند. تا دانش آموزان بتوانند با استفاده از این محصولات به راحتی مباحث و بخش های کنکوری را یاد بگیرند، و قادر باشند تا به هر نوع سوالی در روز کنکور پاسخ دهند. البته در این میان تفاوت هایی میان محصولات آموزشی این موسسه وجود دارد، که شما ابتدا باید با شناخت این تفاوت ها نسبت به خرید و استفاده از این محصولات اقدام کنید.

به این خاطر ما در این مقاله قصد داریم تا به صورت کلی به معرفی خصوصیات و ویژگی پکیج های آموزشی حرف آخر بپردازیم، تا شما عزیزان بتوانید بهتر با این محصولات آشنا شوید. و با اطمینان کامل به تهیه و استفاده از این محصولات بپردازید، و بتوانید در کنکور سراسری نیز به اهداف و نتایجی که به دنبال آنها هستید به راحتی دست پیدا کنید.

اهمیت استفاده از پکیج کمک آموزشی در کنکور

کنکور به عنوان سخت ترین آزمونی شناخته می شود، که دانش آموزان رشته های مختلف باید در آن شرکت می کنند. تا بتوانند در رشته و دانشگاه مد نظر خود به ادامه تحصیل بپردازند، و آینده شغلی خوبی را برای خود به ارمغان بیاورند. در این میان قبولی در رشته های پر طرفدار و دانشگاه های محبوب یک مقدار سخت است، و دانش آموزان با یکدیگر به رقابت می پردازند. به این خاطر اگر شما می خواهید در این رقابت جا نمانید و بتوانید به راحتی در دانشگاه و رشته مد نظر خود قبول شوید باید از منابع کمک آموزشی با کیفیت و برنامه مطالعاتی منظم استفاده کنید.

زیرا شما با استفاده از این منابع و برنامه مطالعاتی می توانید مباحث سخت دروس مختلف را در زمان مناسب یاد بگیرید. و هم بتوانید در روز کنکور به راحتی و بدون مشکل در زمان کمی به سوالات مختلف پاسخ دهید، و تراز بسیار خوبی را به دست بیاورید. به این خاطر اگر شما به دنبال قبولی در بهترین رشته ها و دانشگاه ها هستید پیشنهاد ما استفاده از پکیج های کنکوری موسسه حرف آخر می باشد.

تفاوت پروژه 6040 با پکیج کامل حرف آخر

معرفی کامل پروژه ۶۰۴۰ و صفر تا صد حرف آخر

قبل از اینکه ما بخواهیم تفاوت های موجود در پکیج صفر تا صد و همچنین پروژه ۶۰۴۰ را معرفی کنیم. در این بخش قصد داریم تا به صورت کامل این دو محصول شگفت انگیز را که کار آیی بسیار خوبی دارند را معرفی کنیم. تا شما ابتدا بتوانید شناخت کاملی را در مورد این محصولات آموزشی به دست بیاورید، و سپس به معرفی تفاوت های آنها بپردازیم. و شما بتوانید با این اطلاعات به درستی پکیج مورد نیاز و متناسب خود را انتخاب کنید و خود را به بهترین شکل ممکن آماده و مهیای شرکت در کنکور سراسری کنید.

معرفی پکیج صفر تا صد حرف آخر( پکیج کامل )

صفر تا صد موسسه حرف اخر اغلب در میان دانش آموزان با عناوین دیگر همچون پکیج کامل حرف آخر، برنامه چهار ماهه حرف آخر و برنامه ۱۰۰۰ ساعته حرف آخر شناخته می شود. در این برنامه که به صورت ۱۰۰۰ ساعته می باشد، دبیران این موسسه به صورت جامع و کامل تمام دروس عمومی و تخصصی رشته های مختلف را تدریس می کنند. در این میان ۱۰ درصد مربوط به این ۱۰۰۰ ساعت مربوط به آموزش و تدریس مباحث و بخش های مختلف می باشد، که در آن دبیران ۱۰۰ساعت به آموزش می پردازند.

در بخش دیگر ۹۰ درصد مابقی مربوط به تمرین و تکرار و حل تست مباحث مختلف می باشد، یعنی که دانش آموزان باید ۹۰۰ ساعت به بررسی مباحث مختلف بپردازند. در این روش شما وقت و زمان زیادی دارید تا بعد از آموزش بتوانید به بررسی مباحث مختلف بپردازید و از این طریق به درستی بخش های مختلف را یاد بگیرید. البته شما توجه داشته باشید که پکیج ۱۰۰۰ ساعته یا کامل حرف اخر کامل مختص به آموزش نیست. بلکه زمان آموزش و حل تست ها و تمرین و تکرار به کل ۱۰۰۰ساعت می باشد، و شما در این زمان به صورت جامع صفر تا صد دروس مختلف کنکوری را یاد خواهید گرفت.

معرفی پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر

یکی دیگر از محصولات و پکیج های کمک آموزشی این موسسه پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر می باشد. این برنامه ۶۰۴۰ در بین دانش آموزان و داوطلبان کنکوری که می خواهند مباحث کنکوری را زود یاد بگیرند و مرور کنند از محبوبیت بالایی برخوردار است. زیرا شما با استفاده از این پکیج فوق العاده قادر هستید تا در ۱۰۰ روز علاوه بر یادگیری مباحث مختلف درسی به مرور و جمع بندی آنها بپردازید. و در کنکور سراسری نیز بدون مشکل و راحتی به درصد بالایی از سوالات پاسخ دهید.

به این صورت که برنامه پروژه ۶۰۴۰ حرف اخر از دو بخش و بازه زمانی ۶۰ روزه و ۴۰ روزه تشکیل شده است. به این صورت که ۶۰ روز از این برنامه به تدریس و آموزش مباحث مختلف توسط اساتید این موسسه اختصاص یافته است. و ۴۰ روز دیگر نیز دانش آموزان با برگزاری ۲۰ آزمون جامع شبیه ساز کنکور به مرور و جمع بندی دروس کنکوری می پردازند. به صورت کلی باید گفت که این پکیج حدود ۳۶۰ ساعت زمان را به خو اختصاص داده است، و شما در این زمان به راحتی مباحث مختلف را یاد می گیرید.

تفاوت پکیج ۱۰۰۰ ساعته حرف آخر با پروژه ۶۰۴۰ چیست؟

پکیج ۱۰۰۰ ساعته حرف آخر و همچنین پروژه ۶۰۴۰ در بعضی از جهات با یکدیگر تفاوت های بسیار زیادی دارند. که هرکدام از آنها مناسب شرایط مختلفی هستند، تا داوطلبان کنکوری در زمان های متفاوتی بتوانند از آنها استفاده کنند. به این خاطر ما قصد داریم در ادامه به صورت جامع و دقیق تفاوت این دو محصول را مورد بررسی قرار می دهیم تا شما بهتر با آنان آشنا شوید. و با داشتن این اطلاعات بتوانید با یک انتخاب درست و صحیح به بهترین نحو ممکن آماده شرکت در کنکور سراسری شوید.

پروژه 6040 بهتر است یا پک کامل

مدت زمان آموزش و تدریس

یکی از بارزترین تفاوت های موجود در پکیج صفر تا صد و پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر مدت زمان آموزش و تدریس دروس مختلف می باشد. به این صورت که در برنامه پروژه ۶۰۴۰ اساتید ما به صورت کلی در ۳۶۰ ساعت به تدریس مباحث مختلف دروس عمومی و دروس تخصصی پرداخته اند. و شما در این زمان می توانید به راحتی بالای ۸۰ درصد مباحث کنکور را یاد بگیرید. اما در پکیج ۱۰۰۰ ساعته شما به صورت کامل تر قادر خواهید بود تا در مدت ۱۰۰۰ ساعت به یادگیری مباحث دروس عمومی و تخصصی بپردازید. به این خاطر زمان تعلیم و آموزش پکیج صفر تا صد نسبت به پروژه ۶۰۴۰ بسیار بیشتر می باشد.

حجم پکیج ها

از نظر حجم و اندازه نیز محصولات مختلف حرف آخر با یکدیگر متفاوت هستند، و این امر نیز باعث تمایز آنها شده است. پروژه ۶۰۴۰ نسبت به سایر پکیج های آموزشی حالت فشرده تری دارد، و زمان کمی نیز برای مطالعه و آموزش دارد. به این صورت که شما در ۳۶۰ ساعت به صورت فشرده و کامل به یادگیری تمام مباحث کنکوری می پردازید. اما در پکیج صفر تا صد محدودیت زمانی وجود ندارد و مباحث مختلف با مثال و به صورت کلی تدریس شده اند که این امر باعث شده است تا زمان و جم بیشتری داشته باشد.

برای درک بهتر این موضوع به این مثال توجه کنید که یک مبحث کنکوری در پکیج کامل در حدود یک ساعت و نیم تدریس می شود. اما همین مبحث در پروژه ۶۰۴۰ در یک ساعت تدریس می شود. به این خاطر می توان گفت که برنامه ۶۰۴۰ نسبت به پکیج ۴ ماهه از حجم کمتری برخوردار می باشد.

شرایط تحصیلی و زمان مطالعه دانش آموزان

یکی دیگر از تمایز این دو پکیج زمان مطالعه و همچنین استفاده از ان می باشد، به این صورت که هر کدام برای زمان خاص و مناسبی تهیه شده اند. به این صورت که دانش آموزانی که زمان کمی را برای مطالعه کنکور وقت دارند به تهیه و استفاده از پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر می پردازند. زیرا با این پکیج می توانند در زمان کوتاهی و به بهترین شکل ممکن مباحث مختلف درسی را یاد بگیرند و برای شرکت در کنکور آماده شوند. البته باید توجه داشته باشید که این برنامه و پکیج آموزشی هر ساله در دی ماه یا بهمن ماه به بازار عرضه خواهد شد.

اما پکیج صفر تا صد یا همان پکیج ۱۰۰۰ ساعته مناسب کسانی است که می خواهند، از اول سال تحصیلی خود را برای کنکور آماده کنند. اغلب دانش آموزان از شهریور ماه یا مهرماه این محصول را تهیه می کنند و از ان برای امتحانات نهائی و کنکور نیز استفاده می کنند، تا به نتایج مورد نظر خود دست پیدا کنند.

تعداد تست های پکیج های حرف آخر

در پکیج صفر تا صد یا همان هزار ساعته تست های زیادی توسط اساتید مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرد، و بعد از هر مبحث نیز شما خودتان تعداد تست را حل خواهید کرد. و این امر نیز به دلیل وقت زیاد در این پکیج می باشد، که شما به راحتی مباحث مختلف را بررسی می کنید. اما در پروژه ۶۰۴۰ شما بعد از دوره ۶۰ روزه و بعد از یاد گرفتن مباحث مختلف کنکوری به بررسی و حل تست خواهید پرداخت. و در مدت ۴۰ روز با حل تست به مرور و جمع بندی مباحث مختلف کنکوری خواهید پرداخت.

آزمون های جامع پکیج های مختلف این موسسه

از نظر آزمون های جامع پکیج های موسسه حرف آخر نیز با هم تفاوت دارند. به این صورت که در صفر تا صد حرف آخر آزمون ها جامع نیستند، و آزمون های مبحثی وجود دارند. به این صورت که شما بعد از مطالعه هر مبحث در یک آزمون شرکت می کنید و تست های مربوط به آن بخش را بررسی و حل می کنید. اما در پروژه ۶۰۴۰ شما در ۲۰ آزمون جامع و شبیه ساز کنکور شرکت می کنید. که شما در ۴۰ روز ای آزمون ها را برگزار می کنید و به بررسی دقیق آنها می پردازید.

دبیران پکیج های موسسه کنکوری حرف اخر

بهترین دبیران و اساتید کنکور ایران در موسسه حرف آخر دور هم جمع شده اند، تا با ارائه محصولات کامل و با کیفیت به داوطلبان کنکوری کمک کنند. در این میان برای هر درس یک دبیر مجزا و با سواد در نظر گرفته شده است، تا با اطلاعات بالای خود بتواند مباحث و بخش های کنکوری را به بهترین شکل ممکن تدریس کند. البته باید بدانید که دبیران مرتبط با پکیج صفر تا صد و پروژه ۶۰۴۰ با هم مشترک می باشند.

  • دبیر ریاضی: استاد عبدالرضا منتظری 
  • دبیر شیمی: استاد غلامحسین شیروانی
  • دبیر فیزیک: استاد پیمان کامیار 
  • دبیر زیست شناسی: استاد شعبانی، استاد شاکر و استاد روان 
  • دبیر زبان انگلیسی: استاد محمودی 
  • دبیر دین و زندگی: استاد علیرضا یوسفیان پور
  • دبیر عربی: استاد محمد واعظی 
  • دبیر ادبیات فارسی: استاد محسن منتظری 

مقایسه 6040 با پکیج کامل

آیا حرف آخر برای تمام دروس کنکوری محصول ارائه کرده است؟

در این بین شما باید بدانید که دبیران موسسه ما برای کمک به تمام دانش آموزان در رشته های مختلف به ارائه محصولات آموزشی مختلفی پرداخته اند. به این صورت که تمام محصولات مربوط به دروس عمومی کنکور را ارائه کردند. و پکیج کامل مربوط به دروس تخصصی رشته های تجربی و ریاضی را نیز عرضه کرده اند. تا دانش آموزان بتوانند بر اساس نیاز آموزشی خود از این محصولات استفاده کنند، و نتایج بسیار عالی را به دست بیاورند.

کدام پکیج برای کنکور مناسب است؟

یکی از سوالاتی که اغلب دانش آموزان مطرح می کنند، این مسئله است که از پروژه ۶۰۴۰ استفاده کنند یا پکیج صفر تا صد؟. در این باره باید به شما بگوییم که باید بر اساس شرایط تحصیلی خود به انتخاب یکی از این دو محصول عالی بپردازید. اگر شما زمان کمی برای مطالعه و یادگیری مباحث مختلف کنکوری دارید، می توانید از پروژه ۶۰۴۰ استفاده کنید. و اگر می خواهید از اول سال تحصیلی به مطالعه بپردازید پکیج صفر تا صد گزینه مناسب و عالی است.

در این مقاله تفاوت پروژه ۶۰۴۰ و پکیج صفر تا صد موسسه حرف آخر را به صورت کامل و دقیق مورد بررسی قرار دادیم. تا دانش آموزان و داوطلبانی که قصد خرید و استفاده از محصولات مار را دارند، بتوانند با این اطلاعات تصمیم درستی بگیرند و خود را برای شرکت در کنکور آماده کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.