نمایندگی‌ های موسسه حرف آخر

نمایندگی‌ موسسه حرف اخر در سراسر ایران برای کمک به دانش آموزانی که قصد تهیه و استفاده از محصولات آموزشی را دارند، دایر شده است. که در این نمایندگی‌ها مشاورین رتبه برتر موسسه قرار دارند و دانش آموزان کنکوری می‌توانند با مراجعه به نمایندگی در استان خود، علاوه بر دریافت مشاوره رایگان به راحتی به خرید و استفاده از محصولات ما بپردازند. به این دلیل ما در ادامه مطلب نمایندگی‌ها در ایران به معرفی بیشتر موسسه و اهداف آن خواهیم پرداخت، تا اطلاعات دقیقی را در اختیار شما قرار دهیم. و همچنین بتوانیم نمایندگی موسسه را در شهرهای مختلف معرفی کنیم.

نمایندگی حرف آخر در شهرهای ایران

این موسسه به عنوان برترین موسسه کنکوری در ایران شناخته می‌شود. که بر اساس هدف خود که برقراری عدالت آموزشی در سطح کشور است دست به تهیه و عرضه انواع پکیج آموزشی زده است. تا دانش آموزان و داوطلبان کنکوری بتوانند با استفاده از این محصولات در کنکور به نتایج عالی دست پیدا کنند. در حال حاضر موسسه برای دسترسی راحت‌تر دانش آموزان به پکیج های آموزشی دست به اعطای نمایندگی در سراسر ایران زده است. تا دانش آموزان کنکوری در هر شهر ایران بتوانند با مراجعه به نمایندگی به صورت حضوری به تهیه انواع محصولات ما بپردازند.

برای دسترسی به آدرس موسسه حرف آخر (دفتر مرکزی) وارد صفحه مشخص شده شوید. نکات و توضیحات لازم در این رابطه به طول کامل در صفحه مربوطه درج شده است.

در ادامه نام استان و شهر را همراه با آدرس نمایندگی ها قرار میدهیم.

لیست نمایندگی استان ها و شهرها:

در صورتی که شهر و استان هایی که دارای نمایندگی نمی باشند اما در لیست زیر اسم آنها وجود دارند می توانید از طریق نظرات زیر همین صفحه به ما اطلاع دهید.

  • تهران
  • کرج استان البرز
  • ارومیه
  • تبریز
  • کردستان
  • سنندج
  • زنجان
  • قم
  • خراسان رضوی ( مشهد )
  • اصفهان
  • شیراز
  • یزد
  • قزوین
  • کرمان
  • گلستان
  • فارس
  • ایلام
  • گلستان
  • مرکزی
  • گیلان
  • خراسان شمالی
لیست نمایندگی حرف آخر

لیست نمایندگی حرف آخر

نمایندگی تبریز

در حال حاضر در شهرهای مختلف ایران نمایندگی حرف آخر برای کمک به دانش آموزان عزیز تاسیس شده است. که دانش آموزان کنکوری می‌توانند با مراجعه به چنین مکانی علاوه بر اینکه از مشورت و راهنمایی مشاورین ما بهره ببرند.

در این بین نمایندگی معتبر ما در آذربایجان شرقی و شهر تبریز در اختیار افراد متخصص قرار دارد. که با دانش و تجربه خود در زمینه مشاوره و ارائه برنامه تحصیلی می‌توانند کمک شایانی به دانش آموزان کنکوری عزیز بکنند. شما می‌توانید برای هماهنگی برای مراجعه به نمایندگی تبریز با شماره های همان بخش تماس بگیرید. و برای مشاوره یا خرید محصولات کمک آموزشی وقت بگیرید. البته می توانید جهت ارتباط راحت  و بدون مشکل و در زمان مشخص بتوانید از مشاوره‌های میلاد نیک پور (میلاد قربانی) بهره ببرید.

نمایندگی ارومیه

ارومیه یکی از دیگر شهرهای ایران به شمار می‌رود که هر سال تعداد زیادی رتبه برتر از آنجا به دانشگاه‌های کشور قبول می‌شوند. و همین امر باعث شده است تا برای کمک بیشتر به دانش آموزان کنکوری شهر ارومیه به تاسیس نمایندگی حرف آخر در شهر ارومیه بپردازد. تا با مشاوره بهتر و قوی‌تر بتواند دانش آموزان کنکوری را در رسیدن به موفقیت و نتایج بهتر راهنمایی کند.

در این نمایندگی نیز مثل نمایندگی‌های برتر این موسسه مشاورین رتبه برتر و مجرب بسیار زیادی فعالیت می‌کنند. تا بتوانند با دانش و تجربه‌ای که در زمینه کنکور سراسری دارند. به دانش آموزان کمک کنند. شما برای مراجعه به نمایندگی ارومیه می‌توانید با شماره همان استان تماس حاصل فرمایید. هماهنگی لازم را برای وقت مشاوره و همچنین خرید پکیج با آقای میلاد نیک پور انجام دهید.

درباره موسسه بخوانید

حرف آخر، به عنوان اولین و برترین موسسه ارائه محصولات آموزشی کنکور در سال ۱۳۹۰ هجری قمری فعالیت خود را آغاز کرد. و توانست با ارائه محصولات کمک آموزشی که با سبک متفاوتی تدریس می‌شوند. خیلی زود در بین دانش آموزان محبوبیت پیدا کند. موسس این موسسه بسیار باارزش کسی جز استاد عبدالرضا منتظری که دبیر درس ریاضی نیز می‌باشد. در این بین دلیل تفاوت محصولات این موسسه با دیگر محصولات آموزشی نوع سبک تدریس و آموزش آن می‌باشد. که ما در ادامه به بررسی ان خواهیم پرداخت تا اطلاعات دقیقی را در اختیار شما قرار دهیم.

طبق تحقیقات و آماری که به دست آمده است. بیش از ۸۰ درصد از دانش‌آموزان رشته تجربی و رشته ریاضی می‌توانند به ۱۰ درصد از سوالات دروس تخصصی پاسخ دهند. دلیل این امر نیز به نوع سبک تدریسی سنتی و قدیمی بر می‌گردد که تمام اطلاعات مختلف آموزشی در حافظه کوتاه مدت دانش آموزان ذخیره می‌شود. و همین امر باعث می‌شود تا دانش آموزان نتوانند در روز کنکور مطالب و مباحث مختلف را به یاد بیاورند.

اما در روش تدریس محصولات حرف آخر سعی بر این بوده است که نیم کره سمت راست مغز دانش آموزان که محل ذخیره حافظه بلند مدت است فعال شود. تا آنان بتوانند مطالب درسی را در زمان کمتر یاد بگیرند. و همچنین در زمان کوتاهی به یاد بیاورند. البته ما در ادامه این مطلب نمایندگی‌ها به صورت دقیق به بررسی روش تدریس پکیج ها خواهیم پرداخت.

نمایندگی های حرف آخر

نمایندگی های حرف آخر

ویژگی تدریسی محصولات کنکوری

در تمامی پکیج ها اساتید محترم ما توانسته‌اند از روش تدریسی بسیار مدرن و نوینی استفاده کنند. تا دانش آموزان کنکوری که در یادگیری و پاسخ گویی به سوالات کنکور دچار مشکل هستند. بتوانند با استفاده از محصولات به راحتی مباحث مختلف به دروس کنکور را یاد بگیرند و به نتایج دلخواه خود در کنکور دست پیدا کنند.

در این روش آموزش و تدریس ما از انیمیشن سازی یا همان شهودی سازی استفاده می‌کنیم. که به نام تصویر سازی نیز شناخته می‌شود. به این صورت که با این روش نیم کره سمت راست مغز شما فعال می‌شود. و مطالب درسی در حافظه بلند مدت شما ذخیره می‌شود. و شما با این روش می‌توانید در روز کنکور مطالب یادگیری شده را کمتر از ۱۰ ثانیه با خاطر بیاورید.

تصویر سازی

برای درک بهتر این موضوع شما دوست بسیار قدیمی خود را در نظر داشته باشید که حدود ۱۰ سال از او خبر ندارید و کلا او را به فراموشی سپرده‌اید. اگر کسی پیش شما اسم او را بیاورد قطعا به یاد نخواهید آورد که او کیست یا چه نقشی در زندگی شما داشته است. ولی وقتی تصویر یا عکسی از او را ببینید به صورت دقیق او و حتی خاطره‌هایی را که باهم دارید را نیز به یاد خواهید آورد. و این امر نقش مهم تصویر سازی را در حافظه ما مشخص می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های تدریسی محصولات کمک آموزشی حرف اخر که در تمامی محصولات از آن استفاده شده است. این مسئله می‌باشد که تمامی فرمول‌های زیاد و سخت دروس مختلف حذف شده‌اند. و از چند الگو و نقشه راه جامع که مباحث مختلفی را پوشش می‌دهد استفاده شده است. تا شما بتوانید در زمان کوتاهی با استفاده از این الگوها جواب سوالات کنکوری را به دست بیاورید.

نتیجه

مطلب نمایندگی حرف آخر یکی از مطالبی بود که ما در این بخش از سایت به بررسی آن پرداختیم. تا تعدادی از نمایندگی های معتبر و مجاز را به شما عزیزان دانش آموز معرفی کنیم. و شما با مراجعه به این مکان‌ها با خیال راحت خرید پکیج ها بپردازید.

17 پاسخ
    • موسسه حرف آخر
      موسسه حرف آخر گفته:

      سلام دوست عزیز شما میتوانید تا زمانی که نمایندگی در شهر شما دایر شود با مشاوران به صورت تلفنی در ارتباط باشید، جهت برقرار تماس با حرف آخر می توانید با کلیک روی صفحه مشخص شده به اطلاعات ارتباط با موسسه دسترسی داشته باشید.

      پاسخ
    • پشتیبانی موسسه
      پشتیبانی موسسه گفته:

      در انتهای سایت شماره ها درج شده است ، با شماره موبایل ۰۹۱۹ که قرار داده شده تماس حاصل فرمایید شخص خودشان پاسخگوی شما خواهند بود.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.