استاد مجتبی محمودی زبان انگلیسی

بیوگرافی استاد محمودی حرف آخر مدرس زبان انگلیسی

بیوگرافی استاد مجتبی محمودی زبان انگلیسی حرف آخر از دیگر مباحث، مطالب و مقالات بسیار داغ و جامع در مورد بیوگرافی اساتید انتشارت می‌باشد. استاد محمودی به عنوان دبیر و استاد زبان خارجه در موسسه ما فعالیت می‌کند، که توانسته است با استفاده از روش آموزشی نوین برای اولین بار به ارائه محصولات آموزشی بسیار با کیفیت بپردازد. او در این روش برای تدریس مباحث مختلف زبان از تصویر سازی و استفاده از نقشه راه استفاده کرده است، که باعث محبوبیت خود در بین دانش آموزان شده است. به این خاطر در این بخش از فروشگاه حرف آخر ما به بررسی بهتر زندگینامه وی خواهیم پرداخت، تا اطلاعات جامع و کاملی را در این باره در اختیار شما قرار دهیم.

بیوگرافی مجتبی محمودی (Mojtaba Mahmoudi)

کنکور سراسری همواره یکی از مهمترین آزمون‌های سراسری در بین تمام رشته‌های مختلف می‌باشد، که نقش بسیار تعیین کننده‌ای در آینده تحصیلی و شغلی دانش آموزان خواهد داشت. به این صورت که شما دانش آموزان و داوطلبان کنکور هر چقدر خود را آماده شرکت در این آزمون کنید، می‌توانید به نتایج بسیار عالی دست پیدا کنید. به این دلیل زبان انگلیسی یکی از دروس بسیار مهمی می‌باشد که شما می‌توانید با توجه به آن و کسب درصد بالایی از آن به بهترین نتایج ممکن دست پیدا کنید، و خود را آماده قبولی در برترین رشته ممکن کنید.

البته در این بین باید توجه داشته باشید که برای یادگیری زبان نیازمند بهترین منابع کمک آموزشی هستید تا بتوانید به راحتی در روز کنکور به سوالات مختلف پاسخ دید. به این خاطر یکی از برترین محصولات موجود در بازار در این زمینه، محصولات زبان انگلیسی حرف آخر می‌باشد که توسط مجتبی محمودی تهیه و تدریس شده است. این مدرس به عنوان یکی از برترین دبیران در زمینه آموزش زبان خارجه در سطح کشور به شمار می‌رود، که توانسته برای کمک به دانش آموزانی که در یادگیری زبان مشکل دارند به ارائه محصولات آموزشی بسیار زیادی پرداخته است. البته ما در ادامه این مطلب به بررسی تمامی محصولات آموزشی ایشان و همچنین سوابق کاری استاد محمودی خواهیم پرداخت، تا شما بیشتر با او آشنا شوید.

مجتبی محمودی

اهمیت زبان انگلیسی در رشته‌های کنکوری

بعضی از داوطلبان فکر می‌کنند که با پاسخگویی به سوالات دروس تخصصی می‌توانند به رتبه بالایی دست پیدا کنند. اما این گونه نیست شما باید در کنار پاسخگویی به درصد بالایی از سوالات تخصصی، به درصد بالایی از سوالات دروس عمومی پاسخ دهید تا بهترین نتایج ممکن را به دست بیاورید. در این بین زبان انگلیسی یکی از دروس بسیار مهم عمومی در رشته‌های تجربی، ریاضی و انسانی به شمار می‌رود، که اکثر دانش آموزان در یادگیری آن دچار مشکل هستند. و دلیل این امر نیز استفاده دبیران از روش‌های قدیمی و سنتی برای تدریس زبان می‌باشد، که چنین مشکلی را به وجود می‌آورد.

در این بین زبان خارجه از مباحث مختلفی همچون لغات، گرامر، کلوز تست و درک مطلب تشکیل شده است، که هر کدام از این مباحث در کنکور سراسری دارای اهمیت و تعداد سوال مشخصی می‌باشند. به این خاطر اگر شما به دنبال قبولی در رشته‌های پر طرفدار هستید می‌توانید با یادگیری این مباحث به راحتی در روز کنکور به هر نوع سوالی پاسخ دهید. ضریب زبان انگلیسی در کنکور ۲ می‌باشد که از نظر داوطلبان کم اهمیت می‌باشد، اما شما به این نکته توجه کنید که بسیاری از دانش آموزان به دلیل سختی این درس قادر به پاسخگویی به سوالات این درس نیستند. به این خاطر اگر شما بتوانید به درصد بالایی از سوالات این درس پاسخ دهید، به راحتی موفقیت خود را در کنکور سراسری تضمین خواهید کرد.

چگونه به درصد بالایی از زبان انگلیسی دست پیدا کنیم

برای موفقیت در کنکور و قبولی در برترین دانشگاه‌ها و رشته‌ها شما باید بتوانید در تمام دروس به درصد بسیار خوبی دست پیدا کنید. به این دلیل از راه‌های کسب درصد بالا در درس زبان انگلیسی، استفاده از برنامه مطالعاتی دقیق و منظم، منابع کمک آموزشی جامع و تلاش و پشتکار دانش آموز است. در حال حاضر بهترین و با کیفیت‌ترین منابع کمک آموزشی که شما می‌توانید برای یادگیری زبان از آن استفاده کنید، زبان خارجه استاد محمودی می‌باشد. که در آن تمامی مباحث مختلف کنکوری به صورت دقیق و جامع تدریس شده‌اند، و همچنین در کنار ان برنامه مطالعاتی اختصاصی نیز برای شما ارسال خواهد شد تا شما بدون از دست دادن وقت بتوانید به یادگیری و مرور مباحث مختلف بپردازید.

استاد محمودی زبان

موسسه کنکوری حرف اخر به عنوان معتبرترین مرکز ارائه محصولات کنکوری در ایران شناخته می‌شود، که موسس آن استاد منتظری می‌باشد. این موسسه بسیار عالی از سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را بر مبنای ایجاد عدالت آموزشی در ایران آغاز کرد، تا تمامی دانش آموزان مناطق مختلف ایران بتوانند از آموزش یکسان برخوردار شوند. در این بین عبدالرضا منتظری به دنبال بهترین اساتید و دبیران دروس مختلف در ایران بود تا بتواند برترین و با کیفیت ترین محصولات آموزشی را عرضه کنند. به این خاطر ایشان برای درس زبان انگلیسی استاد مجتبی محمودی را که به عنوان یکی از بهترین دبیران ایران شناخته می‌شود انتخاب کرده است.

استاد محمودی در زمینه تدریس زبان خارجه دارای سوابق کاری زیاد و معتبری می‌باشد، و از مدرک تحصیلاتی خوبی نیز برخوردار می‌باشد. که این عوامل باعث شده‌اند تا استاد منتظری با اطمینان ایشان را برای دبیری زبان حرف آخر انتخاب کنند. البته این استاد برای تدریس زبان خارجه برای اولین بارد در ایران از تصویر سازی و انیمیشن سازی استفاده کرده، و انقلابی را در زمینه یادگیری و آموزش این درس مهم کنکوری به وجود آورده. البته در ادامه این بخش به معرفی دقیق‌تر سوابق و تحصیلات ایشان خواهیم پرداخت، تا شما بیشتر با ایشان آشنا شوید.

مجتبی محمودی زبان انگلیسی

مجتبی محمودی اهل کجاست

شاید برای شما نیز این سوال به وجود آمده باشد که استاد اهل کجا است؟. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که استاد اصالتی تهرانی دارد که در این شهر بزرگ توانسته تحصیلات پایه و عالی خود را در مدارس و دانشگاه‌های معتبر به پایان برساند. ایشان بعد از گرفتن مدرک تحصیلی خود در مراکز و مدارس معتبر مختلفی در این شهر شروع به فعالیت کردند و توانستند در این زمینه سوابق بسیار ارزنده و زیادی را به دست بیاورند. او در این بین توانست با ارائه روش آموزشی بسیار جذابی در بین دانش آموزان عزیز به محبوبیت بسیار خاصی دست پیدا کند.

تحصیلات استاد محمودی حرف آخر

داشتن تجربه و تحصیلات معتبر می‌تواند بر روی کیفیت محصولات و پکیج های کنکوری بسیار تاثیر گذار باشد. زیرا با ارائه اطلاعات آموزشی و کنکوری دقیق می‌توانند دانش آموزان را در زمینه یادگیری مباحث مختلف کمک و یاری کنند. در این بین مجتبی محمودی زبان انگلیسی به عنوان یکی از باسوادترین دبیران موسسه ما مشغول به فعالیت می‌باشد، که توانسته پکیج های مختلفی را تهیه و عرضه کند. ایشان دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته زیست شناسی و علوم گیاهی از دانشگاه تربیت مدرس هستند، که با استفاده از تحصیلات خود توانسته‌اند به بهترین شکل ممکن محصولات کنکوری را تدریس کند.

تالیفات و افتخارات Mojtaba Mahmoudi

محمودی حرف اخر به عنوان یکی از با تجربه‌ترین دبیران این موسسه شناخته می‌شود، که دارای سوابق کاری و افتخارات بسیار زیادی می‌باشد. او با استفاده از تکنیک‌های آموزشی منحصر بفرد خود توانسته محصولات کنکوری مختلفی را به وجود بیاورد. او در این بین توانسته است در کنار تدریس زبان انگلیس به تالیف کتب و مقالات بسیار زیادی در زمینه یادگیری زبان خارجه بپردازد. که در ادامه ما به معرفی تالیفات ایشان خواهیم پرداخت تا شما اطلاعات جامعی را در این باره به دست بیاورید.

  • مولف کتاب‌های تیک آخر
  • ارائه مقالات مختلف یادگیری زبان انگلیسی
  • کتاب جامع زبان انگلیسی حرف آخر

استاد در کنار این تالیفات توانسته به افتخارات بسیار زیادی در زمینه تدریس زبان دست پیدا کند. ایشان در حال حاضر به عنوان یکی از دبیران بسیار با تجربه در زمینه زبان انگلیسی شناخته می‌شود، که شما می‌توانید با اطمینان خاطر از تمامی محصولات ایشان استفاده کنید. همچنین ما در ادامه به معرفی افتخاران ایشان در زمینه ارائه محصولات کنکوری می‌پردازیم.

  • ابداع کننده روش آموزشی زبان انگلیسی با استفاده از الگو
  • مدرس زبان انگلیسی به صورت انیمیشن در حرف اخر
  •  استاد پروازی و تدریس زبان خارجه در شهرهای مختلف
  • ارائه سمینارهای آموزشی کنکور در تمامی مناطق کشور

سایت مجتبی محمودی

سایت شخصی Mojtaba Mahmoudi یکی از ترندهای گوگل در مورد این استاد بسیار معروف می‌باشد، که در این بخش ما به ارائه اطلاعاتی در این باره خواهیم پرداخت. استاد محمودی برای معرفی محصولات خود و روش تدریس خود به راه اندازی یک سایت جامع پرداخته است. که شما می‌توانید با مراجعه به آن به شناخت بیشتر محصولات ایشان بپردازید. البته در این بین در سایت ایشان شما قادر به خرید محصولات ایشان نیستید و فقط می‌توانید به مطالعه خصوصیات و ویژگی‌های تدریس انواع پکیج‌های آموزشی ایشان بپردازید. البته شما می‌توانید با مراجعه به سایت حرف اخر با خیال راحت به خرید محصولات ایشان بپردازید.

مجتبی محمودی حرف آخر

کانال تلگرامی زبان استاد محمودی و راه ارتباط با ایشان

او برای راحتی کار دانش آموزان و داوطلبان کنکوری که قصد آشنایی با محصولات ایشان و خرید را دارند، به راه اندازی یک کانال تلگرامی پرداخت است. که البته به دلیل مشغله کاری زیاد در زمینه فیلمبرداری محصولات جدید و برگزاری سمینارهای مختلف خودشان بر روی این کانال فعالیت نمی‌کنند. و مدیریت این کانال بر عهده مشاوران منتخب ایشان می‌باشد، و ایشان به کار این مشاوران بیشتر نظارت می‌کند. به این دلیل شما برای ارتباط با ایشان باید با مشاوران این موسسه در ارتباط باشید.

مشاور منتخب استاد مجتبی محمودی

استاد محمودی برای اینکه دانش آموزان و داوطلبانی که قصد خرید محصولات ایشان را دارند با مشکل مواجه نشوند، برای خود یک مشاور منتخب و با سواد انتخاب کرده است تا بتواند به بهترین شکل ممکن به دانش آموزان عزیز کمک کند. این مشاور منتخب استاد کسی جز میلاد قربانی نیست که شما می‌توانید با مشورت و راهنمایی‌های ایشان در کنکور سراسری به نتایج مورد نظر خود دست پیدا کنید. البته شما دانش آموزان می‌توانید برای ارتباط با ایشان با شماره‌های مندرج بر وی سایت و همچنین بخش مشاوره رایگان حرف اخر در ارتباط باشید.

محصولات آموزشی Mojtaba Mahmoudi

استاد مجتبی محمودی حرف اخر به عنوان یکی اساتید مجرب زبان انگلیسی در موسسه ما توانسته است، بر اساس نیاز آموزشی داوطلبان کنکور و همچنین مباحث زبان خارجه به تولید و عرضه محصولات مختلف بپردازد. هر کدام از این محصولات دارای خصوصیات بسیار خاص و جذابی می‌باشند که دانش آموزان می‌توانند با استفاده از آنها به راحتی مباحث کنکوری را یاد بگیرند، و در روز کنکور نیز به تمامی سوالات این درس پاسخ دهند. به این خاطر ما در ادامه این بخش به معرفی تمامی محصولات ایشان خواهیم پرداخت، تا شما بتوانید بر اساس نیاز خود به تهیه و استفاده از آنها بپردازید.

  • پکیج درک مطلب زبان انگلیسی نظام جدید
  • گرامر و لغات جامع زبان انگلیسی نظام جدید
  • تیر آخر زبان انگلیسی
  • زبان انگلیسی جامع نظام جدید
  • زبان ۶۰۴۰ نظام جدید

خصوصیات تدریس محصولات زبان حرف آخر محمودی

استاد محمودی زبان انگلیسی برای تدریس مباحث مختلف از تکنیک و روش‌های نوینی استفاده کرده است. به این صورت که او از شهودی سازی و انیمیشن ساز برای تدریس و آموزش مباحث مختلف استفاده کرده است. که در این روش عالی حافظه بلند مدت مغز و همچنین نیم کره سمت راست مغز دانش آموزان فعال خواهد شد. که این امر باعث خواهد شد تا دانش آموزان قادر باشند مباحث کنکوری را در زمان کوتاهی و به بهترین شکل ممکن یاد بگیرند،و همچنین مطالب یادگیری شده را مدت زمان طولانی در حافظه خود نگه دارند.

در لایه دیگر آموزش استاد Mojtaba Mahmoudi قواعد سخت و زیاد مربوط به گرامر زبان را حذف کرده، و از چند الگو و نقش راه جامع که تمامی مباحث این درس را پوشش می‌دهد استفاده کرده است. در این روش نیز دانش آموزان قادر خواهند بود در روز کنکور بدون هیچ مشکلی و در زمان کوتاهی به هر نوع سوال سخت و ترکیبی زبان پاسخ دهند و نتایج عالی را به دست بیاورند.

مشاوران حرف آخر میلاد نیکپور

زبان محمودی خوبه؟

در پاسخ به این سوال که زبان انگلیسی مجتبی محمودی خوبه یا نه و اینکه نظارت دانش آموزان درباره زبان چیست باید بگوییم که محصولات ایشان معتبرترین پکیج های آموزشی موجود در بازار هستند. که شما می‌توانید برای یادگیری زبان خارجه و پاسخگویی به هر نوع سوال کنکوری از ان استفاده کنیم. این محصول توسط استاد و با استفاده از معلومات و تجربیات بالای کنکوری تهیه شده است، تا شما دانش آموزان با هر نوع سطح آموزشی بتوانید از آن استفاده کنید و نتایج عالی را در کنکور به دست بیاورید. البته شما با مطالعه مطالب بالایی می‌توانید از کیفیت بالای این محصولات آگاه شوید، و با اطمینان و خاطری آسوده از آنها استفاده کنید.

در این مقاله زندگینامه استاد مجتبی محمودی حرف اخر مدرس زبان انگلیسی ما به صورت کاملا جامع و اختصاصی به بررسی سوابق کاری، افتخارات و همچنین خصوصیات آموزشی محصولات ایشان پرداختیم. تا شما داوطلبان کنکوری که قصد خرید پکیج های ایشان را دارید، با مطالعه این مطلب اطلاعات جامع و کافی را به دست بیاورید.

Professor Mojtaba Mahmoudi Harfeakhar English teacher

As you can see here, we have reviewed another teacher of Montazeri Book Publishing and Digital Publishing. This teacher is related to the English language teacher, namely Professor Mahmoudi. He is very skilled in his field and has won many honors. You can see all the videos and DVDs of the entrance exam training from him in the main site of the institute. Note that the specialty and degree of this teacher is biology and botany, but due to his great interest in English language course, he has continued his activity on this course.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.