اسامی رتبه برترهای حرف آخر

اسامی رتبه برتر های حرف آخر در کنکور ۹۷ , ۹۸ و ۹۹ + فیلم معرفی

رتبه برتر های حرف آخر در کنکور سراسری و قبولی های حرف آخر در کنکور سال ۹۸ و ۹۹ موضوع مقاله و مطلبی می باشد که ما می خواهیم به بررسی آن بپردازیم. شناخت دانش آموزانی که توانسته اند با استفاده از محصولات کنکوری این موسسه به هدف خود دست پیدا کنند، برای دیگر دانش آموزان از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. زیرا این عزیزان با ارائه توضیحاتی درباره خصوصیات و ویژگی های آموزش پکیج های ما می توانند، به خوبی به بیان کیفیت آموزشی و تدریسی این محصولات بپردازند. به این خاطر در ادامه ما دانش آموزانی که با استفاده از محصولات این موسسه توانسته اند به رتبه خوبی دست پیدا کنند را معرفی خواهیم کرد، تا از این طریق بتوانیم اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهیم.

ما در این بخش فیلم معرفی اسامی رتبه برترهای کنکور ۳ سال اخیر که شامل سال ۱۳۹۷ – ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ می باشد را برای شما دانش آموزان عزیز قرار داده ایم.

مشاوره با رتبه برترهای حرف آخر در کنکور تجربی و ریاضی

رتبه برترهای کنکور حرف آخر ۹۹ عکس و شماره

هر سال کنکور سراسری در رشته های مختلفی مانند رشته تجربی، رشته ریاضی  رشته انسانی برگزار می شود. که در میان بسیاری از دانش آموزان نمی توانند به اهداف مورد نظر خود دست پیدا کنند. البته در این میان دانش آموزانی وجود دارند، که با به کارگیری درست از محصولات مختلف به موفقیت دست پیدا کردند، و در دانشگاه و رشته مورد نظر خود قبول شده اند. در این میان دانش آموزانی که از محصولات کنکوری حرف آخر استفاده می کنند به راحتی می توانند مباحث مختلف کنکور را یاد بگیرند و در کنکور نیز به نتایج بسیار خوبی دست پیدا کنند.

در سالیان گذشته همواره دانش آموزان حرف آخر ی سهم بسیار زیادی از رتبه برتر های کنکوری را تشکیل داده اند. که دلیل کسب این موفقیت کیفیت بالای آموزشی محصولات این موسسه می باشد. که دانش آموزان و داوطلبان کنکوری رشته های مختلف از آنها استفاده کرده ان، و با یادگیری مباحث سخت و ترکیبی توانسته بهترین نتایج ممکن را به دست بیاورند. البته در این بین باید توجه داشت که ما در ادامه به معرفی چندین دانش آموز حرف آخری که توانسته اند در کنکور رتبه بسیار خوبی را کسب کنند می پردازیم. تا از این طریق بتوانیم شما عزیزان را بهتر و بیشتر با کیفیت آموزشی محصولات این موسسه و خدمات دیگر آموزشی آن آشنا کنیم.

دلیل محبوبیت موسسه در بین دانش آموزان رتبه برتر

دلایل بسیاری زیادی برای استفاده دانش آموزان رتبه برتر کنکور از محصولات فروشگاه حرف آخر وجود دارد، که در ادامه به صورت جزئی به بررسی آنها می پردازیم. دانش آموزان و داوطلبان کنکوری همواره به دنبال استفاده از محصولاتی آموزشی هستند، که کامل باشند و بتوانند نیازهای مختلف آموزشی آنها را برطرف کنند. همچنین باید محصولات کنکوری کاربردی باشند، و بتوان با استفاده از آنها به هر نوع سوال کنکوری سخت و ترکیبی به راحتی پاسخ داد. به این دلایل از نظر این دانش آموزان پکیج های حرف آخر به عنوان با کیفیت ترین محصولات کنکوری در بازار شناخته می شوند، که آنان می توانند با خیال راحت از این محصولات استفاده کنند.

همچنین در کنار محصولات آموزشی این موسسه برنامه مطالعاتی منظم و اختصاصی همراه با یک مشاور اختصاصی برای شما در نظر گرفته می شود. که وجود این خدمات و عرضه آنها باعث محبوبیت و کیفیت بیشتر محصولات و پکیج های این موسسه کنکوری شده است.

فیلم معرفی لیست اسامی دانش آموزان رتبه برتر حرف آخر همراه با عکس و شماره تلفن تماس مشاوران رتبه برتر

قبولی های حرف آخر

همانطور که میدانید قبولی در کنکور و کسب بهترین رتبه و نتیجه هدف و خواسته اکثر دانش آموزان رشته های مختلف است. و آنان برای دست یابی به این هدف همواره به دنبال استفاده از بهترین منابع و برنامه ریزی های ممکن هستند. در این میان موسسه کنکوری حرف آخر به عنوان تنها موسسه نشر دیجیتال در ایران شناخته می شود، که هر ساله تعداد زیادی از رتبه های برتر را معرفی می کند. البته باید توجه داشت که در کنار این رتبه های برتر نیز دانش آموزانی وجود دارند که توانسته اند، در رشته و دانشگاه مورد نظر خود نیز قبول شوند.

به این خاطر شما دانش آموزان و داوطلبان کنکوری در هر سطحی می توانید بر اساس اهداف و نتایج مورد نظر خود از محصولات و خدمات آموزشی این موسسه استفاده کنید. البته در ادامه ما تمامی دانش آموزان رتبه برتر موسسه حرف آخر را معرفی خواهیم کرد، تا شما عزیزان بدانید با داشتن محصولات این موسسه به چه رتبه و نتایج کنکوری دست پیدا خواهید کرد.

رتبه برتر های کنکور ۹۹

هر ساله ما به معرفی رتبه برتر های این موسسه خواهیم پرداخت. در کنکور سراسری ۹۹ موسسه ما توانست به نتیجه بسیار بزرگ و عالی دست پیدا کند، به این صورت که تعداد بالایی از دانش آموزان و داوطلبان ما توانستند به افراد رتبه برتر تبدیل شوند. دلیل کسب این موفقیت بزرگ نیز محصولات کامل و با کیفیت این موسسه و پیگیری های بسیار زیاد مشاوران ما بوده است، تا در هر شرایطی بتوانند از لحاظ روحی و درسی دانش آموزان را در بهترین شرایط ممکن قرار دهند. افراد زیادی در سال ۱۳۹۹ و کنکور این سال توانستند به موفقیت و رتبه خوبی دست پیدا کنند، که در ادامه به معرفی اسامی آنها و رتبه های کسب شده خواهیم پرداخت.

لیست اسامی دانش آموزان رتبه برتر در انتشارات نشر کتاب و دیجیتال استاد عبدالرضا منتظری:

  • امیر رضا زینالی رتبه ۲۷۸ کنکور تجربی
  • مهدی حسین قلی زاده رتبه ۹۹ کنکور تجربی
  • آرام رحمانی رتبه ۱۲۸ کنکور رشته ریاضی
  • پوریا شکوری رتبه برتر ۹۱ کنکور رشته تجربی
  • محمد زحمتکش رتبه ۱۳۸ رشته ریاضی
  • محمد جواد مراد خانی رتبه ۶۰ تجربی
  • محمد گودرزی رتبه ۱۸۲ کنکور ریاضی
  • دانیال عنایت مهر کسب رتبه برتر کنکور ۹۹ با رتبه ۲۴۳ رشته تجربی
  • منیره کیا قادری با کسب رتبه برتر ۶۷ کنکور تجربی
  • علی نوروزی کسب رتبه ۱۲۷ کنکور تجربی سال ۹۹
  • آرش فولادی کسب رتبه ۳۳۴ در کنکور تجربی سراسری ۹۹
  • صباح داننده کسب رتبه ۵۴۱ در کنکور رشته تجربی
  • نگین عزیز پور کسب رتبه برتر ۱۹ در کنکور ۹۹ رشته تجربی
  • سید امیر یادگار نژاد کسب رتبه ۲۰۳ تجربی
  •  و بسیاری از دانش آموزان دیگر

مصاحبه با رتبه برترهای کنکور موسسه حرف آخر

رتبه برتر های کنکور ۱۴۰۰ حرف آخر

در حال حاضر کنکور سراسری ۱۴۰۰ برگزار نشده است، اما بر اساس تجربیات و برنامه مخصوصی که موسسه برای دانش آموزان این سال در نظر گرفته است. مطمئن باشید که در کنکور ۴۰۰ تعداد زیادی از دانش آموزان و داوطلبان کنکوری که از محصولات ما استفاده می کنند، به رتبه های تک رقمی دو و چند رقمی دست پیدا خواهند کرد. به این خاطر ما بعد از انجام و برگزاری آزمون به درج اسامی داوطلبان رتبه برتر حرف آخر در کنکور این سال خواهیم پرداخت.

برای دسترسی به بهترین منابع می توانید از طریق صفحه برنامه حرف آخر برای کنکور امسال را مشاهده کنید.

مصاحبه با رتبه برتر ها

یکی از کارهای بسیار مثبتی که ما در این زمینه انجام دادیم مصاحبه با رتبه های برتر موسسه حرف آخر می باشد. تا با ای کار دانش آموزان رتبه برتر با شرح و توضیح کامل دلیل موفقیت خود و همچنین محصولات کنکوری که استفاده می کردند، بتوانند اطلاعات جامعی را در رابطه با چگونگی کسب موفقیت در کنکور را در اختیار شما عزیزان قرار دهند. به این دلیل ما در ادامه چند کلیپ کوتاه از مصاحبه دانش آموزان حرف آخری که توانسته اند به رتبه های خوب و عالی دست پیدا کنند، را قرار دادیم. تا شما بتوانید با مشاهده این کلیپ ها اطلاعات بسیار خوب و جامعی را به دست بیاورید.

رتبه برترهای حرف آخر همراه با عکس و شماره تماس

چگونه با حرف آخر به رتبه برتر تبدیل شویم

چگونه با حرف اخر به یک دانش آموز رتبه برتر و موفق تبدیل شویم؟ سوالی است که شما از خود می پرسید. باید شما بدانید که این انتشارات و مشاوران آن فقط و فقط برای موفقیت و پیروزی شما تلاش خواهند کرد، و برای این امر نیز به ارائه محصولات و خدمات آموزشی مختلف پرداخته اند. به این خاطر زمانیکه شما محصولات کنکوری این موسسه را تهیه می کنید، علاوه بر یادگیری مباحث مختلف کنکوری از خدمات مختلفی نیز مانند برنامه مطالعاتی و مشاوره اختصاصی نیز برخوردار خواهید شد. و شما با استفاده از این چند فاکتور در کنار یک مطمئن باشید که می توانید به بهترین رتبه و نتیجه ممکن در کنکور دست پیدا کنید.

در این مقاله و ویدیو معرفی رتبه برتر های حرف آخر توانستیم، علاوه بر معرفی چند مورد از دانش آموزان رتبه برتر امسال به بررسی دلیل موفقیت در کنکور آنها نیز بپردازیم. تا شما عزیزانی که به دنبال کسب رتبه تک رقمی و عالی هستید بتوانید با استفاده از این اطلاعات به بهترین شکل ممکن خود را مهیای شرکت در کنکور کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.